Wednesday, February 16, 2011

merak ? buaye ? biawak ? ANACONDA pulak daa?

haii korangg !!
today nak cerite psl binatang yang adew dekat uitm kedah ney .
tdy member aku dpt msg , member aku yg dpt msg tu name dye  Elma .
apew isi kandungang msg dye tu ehh ?
ouh psl seekor ular dekat tasik uitm kitorg tu berkeliaran kat tepi tasik tu laa .
msg tu member Elma yg hantar . 
ala..kwn aku jugak tuu . 
kate nyew sekunk tasik tu adew ular sebesar tong sampah .
betul kew ? entah la . tp kate nyew da ramai org nampak .
besar kot ular tu . kaler hitam . *teringat cerite anaconda . boley ?
selama aku 3 thn belajar kat uitm kedah ney .
adew cte psl binatang pelek pelek gak .
dulu cerite psl merak . merak tu cm ajaib la sikit .
kate nyew boley terbang tinggi .
merak kan taley terbang kan ?
ajaib la tu bile org nmpak merak tu terbang terbang . 
takot sangat boleyh ?
and now cerite psl ular hitam sebesar tong sampah tu pulak .
mcm mcm la binatang wujud kat uitm kedah ney .
yang penting masing2 jgn nk duk lepak kew berkelah kew kat tepi tasik tu lg .
dulu biawak pernah jew timbul2 kat tepi2 tasik tu .
tanak besar pulak biawak tu kan .
dulu aku ingat biawak tu anak buaye . rupe2 nyew mber aku ckp tu biawak senanyew..
ya Allah. . . aku ney biawak ngn buaye pun ta reti beze daa . haih .
da la . penat la nk type2 ngarut2 lagi . tgn pun naik beku da .
library neyh tanak makin sejuk pulak . 
ALAAAHHAAAIIII .
see you later guyssss . .  . ;DD hehe



hah , ney la merak ajaib yg aku ckp tu . dye cantik tp menakut kan .
*boley terbang terbang kate nyeww .




okay . sumpah sejibik biawak yang aku nmpk kat tasik uitm . 
besar boley ? 
*takot lah . seklai libas ekor dye bley mati w0oo.





ular hitam sebesar tong sampah mungkin sebesar ney  kot . 
aku belum pernah jmp lg . 
al maklom la . ak duk luar . da x lepak kat tepi tasik uitm  tu .
*alaaahhaaaiii. b4 ney mcm ak lpak tepi tu pulak . hahaha








p/s : nasihat disini , jgn berdating tepi tasik tu yew guyss . nty ta psl2 kene makan dgn ANACONDA pulak. 

No comments: